szavakkalandja

szavakkalandja

szavakkalandja, szavakjátéka, szavakszépsége

2018. május 17. - zsöszö

minden, ami szóval kapcsolatos. gondolkoztál már el azon, hogy milyen furán hangzik némelyik szó? és hogy mi lehet az eredete? én meglehetősen gyakran. ennek köszönhetően jött az ötlet, hogy én is a blogolás rögös útjára lépjek. de mivel magasirodalommániás vagyok, és a műfordítás problémái is érdekelnek, sanszos, hogy ezekkel kapcsolatban is el fogok merengeni néha.

jó lenne, ha téged is érdekelne! jó lenne, ha egymásra találnánk! mert kevesen vannak ám, akikkel ilyen mindenfélékről színvonalasan lehetne beszélgetni!

szóval én örülni fogok, ha szólsz hozzám.

ja, és ez itten az én felségterületem. a helyesírást, fogalmazást én határozom meg. úgyhogy nem kell meglepődni, ha valami furát látsz, olvasol. reményeim szerint ezek többsége szándékos (el)írás. ellenben nem fogok bírálni semmiféle szöveghasználatot "nyelvhelyesség" szempontjából.

itt vannak például a nagybetűk. terveim szerint a nagybetűk az én oldalamról hiányozni fognak. és a különírás-egybeírás: egybeírómániás is vagyok, ezen se lepődj meg.

disclaimer: bár nem gondolnám, hogy bárki különösebben rácuppanna a szellemi tulajdonaimra, azért szólok, hogy az oldalamon használt képek kizárólag sajátkészítésűek. kérlek, ne használd őket fel a te céljaidra. köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://szavakkalandja.blog.hu/api/trackback/id/tr5213966508
süti beállítások módosítása